piątek, 13 maja 2011

Regulamin Gry Miejskiej podczas Europejskiego Tygodnia Młodzieży

Regulamin Gry Miejskiej podczas Europejskiego Tygodnia Młodzieży.


Postanowienia ogólne


1. Gra miejska podczas Europejskiego Tygodnia Młodzieży, zwana dalej Grą ETM, odbędzie się  16 maja 2011 roku, w godz. 12.30. – 14.30 w Centrum Lublina i na Miasteczku Akademickim UMCS.
2. Za organizację Gry ETM odpowiedzialna jest Fundacja Działań Edukacyjnych KReAdukacja zwana dalej Organizatorem.
3. Drużyny, które rozwiążą poprawnie wszystkie zadania i dotrą w wyznaczonym czasie do
mety, dostaną nagrody (dla każdego członka drużyny indywidualnie).
4. W Grze ETM biorą udział osoby zwane dalej Uczestnikami.
5. Zasady Gry ETM opisane są w poniższym dokumencie, zwanym dalej Regulaminem

Uczestnicy

1.  Uczestnikami mogą być wszyscy mieszkańcy Lublina, ze szczególnym uwzględnieniem uczniów gimnazjów, szkół ponadgimnazjalnych (pod opieką nauczyciela lub innego pełnoletniego opiekuna) i  studentów.
2. Udział w Grze ETM biorą Uczestnicy zgłoszeni w drużynach złożonych z 4-5 osób.
3. Przystąpienie do Gry ETM odbywa się w momencie zarejestrowania uczestników na starcie oraz po odebraniu od Organizatora  materiałów przygotowanych do Gry ETM. Uczestnik, przystępując do Gry ETM, zgadza się na warunki przedstawione w niniejszym Regulaminie i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
4. Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych i udostępnia je w celu
przeprowadzenia Gry ETM.
5. Uczestnik  wyraża zgodę na udostępnienie wizerunku w materiałach filmowych i fotograficznych wytworzonych podczas Gry ETM.
6. Uczestnik  w trakcie Gry ETM ma obowiązek postępować zgodnie z Zasadami Gry ETM oraz
Regulaminem Gry ETM pod groźbą wykluczenia.

Zgłoszenie uczestnictwa

1. Zgłoszenie drużyn do Gry ETM  odbywa się poprzez przesłanie zgłoszenia na  e-mail:  ewelina.pyzik@kreadukacja.org
2. Udział w Grze ETM zostaje ostatecznie potwierdzony  poprzez rejestrację osobistą 16 maja 2011 r. przed rozpoczęciem Gry o godz. 12.20.
3.  O zakwalifikowaniu do Gry ETM decyduje kolejność zgłoszeń. Termin nadsyłania zgłoszeń
upływa 13 maja 2011 r.
4. Zgłoszenie Uczestnika  jest niezbędnym warunkiem udziału w Grze ETM.
5. Zarejestrowani Uczestnicy muszą stawić się w punkcie startu Gry ETM najpóźniej o godzinie 12.20.
Punkt startu znajduje się pod Kamieniem Pamięci Żołnierzy Zapory pod Zamkiem Lubelskim.
6.Niezgłoszenie się o wyznaczonym czasie w punkcie startu rozumiane będzie jako rezygnacja z udziału.




Zasady Gry ETM

1. Gra ETM związana jest z tematyką całego projektu, a więc sytuacją młodzieży na rynku pracy. Dlatego też punkty gry rozstawione są w miejscach, które związane są z aktywnością społeczną i zawodową, znajdujących się w Centrum i na Miasteczku Akademickim UMCS. Uczestnicy Gry ETM mają za zadanie w jak najkrótszym czasie przejść z punktu startowego do punktu końcowego. Na  punktach czekają na uczestników wolontariusze Fundacji. Uczestnicy, po wykonaniu zadania lub udzieleniu odpowiedzi na zadane pytanie, dostają wskazówki, jak dojść do następnego punktu Gry ETM.
2. Udział w Grze ETM jest bezpłatny.
3. W trakcie Gry ETM zawodnicy nie mogą rozdzielać się w ramach swoich drużyn.
4. Kolejność wykonywania zadań  jest ściśle określona  – należy wykonywać zadania w
kolejności podanej na Karcie Gry.


Nagrody

1. Trzy drużyny, które najszybciej ukończą Grę ETM otrzymają nagrody.
2. Nagrody mają charakter rzeczowy.
3. Nagrody są indywidualne – oddzielną nagrodę otrzyma każdy członek drużyny.
4. Nagrody zostaną wręczone podczas debaty Open Space – 18. 05. 2011, w Gimnazjum nr 3 w Lublinie, przy ul. Nałkowskich 110, o godz. 15:00.


Organizator

1. Organizator zobowiązuje się do  podjęcia wszelkich możliwych kroków w celu
przygotowania Gry ETM w sposób zgodny z Regulaminem.
2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Uczestników podczas
trwania Gry ETM.
3. Organizator nie ponoszą odpowiedzialności za szkody poniesione przez Uczestników podczas trwania Gry ETM.


Postanowienia końcowe

1. Niniejszy regulamin obowiązuje na czas trwania Gry ETM.
2. Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany niniejszego Regulaminu w przypadku
wystąpienia istotnych zdarzeń mających wpływ na organizację Gry ETM.
3. Organizator zastrzega sobie prawo odwołania Gry ETM w przypadku niesprzyjających
warunków atmosferycznych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz