- ratusz miejski, gdzie zdobyła informację na temat działalności Młodzieżowej Rady Miasta,
- siedzibę Fundacji Rozwoju Wolontariatu, która prowadzi program wolontariatu studenckiego, gdzie dowiedziała się w jakie projekty wolontariackie może się zaangażować,
- miejskie targowisko, gdzie przećwiczyła umiejętności negocjacyjne (tak skutecznie, że uczestnicy pozyskali nożyczki, dwa kilogramy pomidorów, kilka apaszek damskich, dwie latarki, bluzkę damską i parę skarpet męskich :-) )
- siedzibę Miejskiego Urzędu pracy w Lublinie, gdzie uzyskała wiedzę co należy zrobić aby móc korzystać z jego oferty
- siedzibę Biura Karier Uniwersytetu Marii Curie – Skłodowskiej, gdzie dowiedziała się, którzy pracodawcy najchętniej zatrudniają studentów
- siedzibę Radia Lublin, gdzie uzyskała informacje dotyczące obowiązków pracowników radia.
Na zakończenie wszystkie drużyny spotkały się i wymieniły wrażeniami. Uczestnikom
i uczestniczkom bardzo podobała się gra. Padały stwierdzenia, że nie wiedzieli o istnieniu wielu
z tych instytucji, które odwiedzili, nie spodziewali się, że ludzie będą im tak pomocni. Gra była dużym przeżyciem dla 16tki młodych ludzi, którzy ją przygotowywali. Była to pierwsza gra miejska w ich życiu i pierwsze tak duże wydarzenie, które samodzielnie przygotowali. Jak wiele nauczyli się przygotowując to wydarzenie mieliśmy okazję przekonać się w czerwcu, kiedy ta sama grupa przygotowała grę terenową dla dzieci ze szkoły podstawowej. W widoczny sposób podniósł się poziom współpracy w grupie i samoorganizacji. Zwiększył się także poziom zaufania do własnych pomysłów i przekonanie, że nawet bardzo młodzi ludzie są w stanie realizować duże inicjatywy.
i uczestniczkom bardzo podobała się gra. Padały stwierdzenia, że nie wiedzieli o istnieniu wielu
z tych instytucji, które odwiedzili, nie spodziewali się, że ludzie będą im tak pomocni. Gra była dużym przeżyciem dla 16tki młodych ludzi, którzy ją przygotowywali. Była to pierwsza gra miejska w ich życiu i pierwsze tak duże wydarzenie, które samodzielnie przygotowali. Jak wiele nauczyli się przygotowując to wydarzenie mieliśmy okazję przekonać się w czerwcu, kiedy ta sama grupa przygotowała grę terenową dla dzieci ze szkoły podstawowej. W widoczny sposób podniósł się poziom współpracy w grupie i samoorganizacji. Zwiększył się także poziom zaufania do własnych pomysłów i przekonanie, że nawet bardzo młodzi ludzie są w stanie realizować duże inicjatywy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz